30.1.2007

Heippa vaan kaikille!

Ihan pöljänä olen yrittänyt päästä selvyyteen tästä bloggerista. Miestä nauratti vieressä, kun en tajunnut miten tänne päästään jne. Lopulta neuvoi ja nyt tämä kai sujuu...

Olen siis Juulia ja olen harrastanut neulomista aktiivisesti noin vuoden. Lankoja on kertynyt tolkuton määrä, onneksi olen saanut niitä vähennettyä viime syksystä, mutta edelleen kaapissa ja hyllykössäni majailee tuollaiset 11 kiloa lankaa. Tarkemmat tiedot löydät blogistani, jonka nimi on siis Juulian väkerrykset. Tuohon kilomäärään en ole laskenut isäni villapuseron lankoja, sillä se pusero lienee ikuisuus-projekti. Sen piti olla valmiina viime jouluksi, mutta ehkä sitten ensi jouluksi... Nyt vähän puuduttaa tuon puseron tekeminen, joten muita suunnitelmia on lankavaraston pienentämiseksi. Aion ainakin neuloa itselleni kämmekkäät, pipon ja kaulurin tahi kaulaliinan. Villasukkia olen luvannut neuloa muutamalle sukulaiselle, joten josko nekin neuloisi pois.

Lankaahan tekisi mieli ostaa joka kauppa-reissulla, mutta mies saa hillittyä näitä osto-haluja. Usein mulla ei ole maksuvälineitä mukana, jos yhdessä menemme kauppaan eikä mies suostu lankoja maksamaan muuta kuin äärimmäisessä hädässä.

Lyhyesti perheestäni... Minulla ja aviomiehelläni on kaksi lasta, tyttö ja poika. Lemmikkieläimiä ei ole, koska minä olen eläinallergikko. Asumme Helsingin lähellä ja minä olen hoito-alalla töissä, joskin tällä hetkellä olen pitkällä sairaslomalla.

Mutta lyhyestä virsi kaunis. Taidanpa tästä vetäytyä pohtimaan mitä lankoja sitä neuloisi pois... Oikein reipasta hamsterikuukauden alkua meille kaikille, lähtölaukaukseen ei ole enää kuin pari päivää.

Tunnisteet:


Kommentit: Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]