30.1.2007

Yksi hamsteri kaapista ulos

Tämäkin hamsteri kurkistaa ulos lankakaapistaan... Eli olen TiinaV, 28 vee. Blogini löytyy täältä.
Perheeseen kuuluu miehen lisäksi Kasperi-kissa.

Lankavaraston sain taulukoitua viikonloppuna ja sen kooksi tuli kaikessa karmeudessaan 40 kiloa 200 grammaa. Arvioni oli vajaa 30 kiloa... Eli pieni kurinpalautus lienee paikallaan. Tosin luulen, että olen jo huomisaamuna roikkumassa paikallisen ovenkahvassa kiinni ja suostuttelemassa omistajaa diilaamaan minulle jotakin tiskin alta.

Kuten kunnon urheilija ainakin, olen aloittanut hamsterikuukauteen valmistautumisen hyvissä ajoin. Osallistun nyt ensimmäistä kertaa ja valitsin taktiikakseni ns. pehmeän laskun. Olen ollut lankaselibaatissa nyt kaksi viikkoa. Ei vielä oireita.

Hamsterikuukautta varten minulla ei ole kovin tarkkoja suunnitelmia (jos olisin suunnitelmallinen ihminen, niin lankavarastoni olisi hillitympi). Puikoille pääsevät ainakin pitkävartiset villasukat, jotka olen haaveillut neulovani syksystä asti. Yksi neuletakki on kesken, mutta saman mallikuvion tekeminen alkaa maistua puulta.

Tunnisteet:


Kommentit: Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]