1.2.2007

Hamsterinna

Esittäydynpä nyt minäkin, vaikken tänne ala kovin aktiivisesti langankulutustani raportoimaan, sillä teen sen omaan blogiini. Aika ei riitä saman asian kertailuun monessa paikassa.

Äh.. Mitäs minä nyt sanoisin? Olen 19-vuotias, avoliitossa ja meillä on pieni tyttö (1v3kk). Neulomisintoni on puhjennut kukkaan vasta aivan parina viime vuonna, joskaan juuri mitään ns. järkevää ei ole puikoista irronnut. Lähinnä vaan kaulaliinoja.. Ja kaulaliinallahan minä aloitin tänäänkin lankahamsterikuun. Tytär sai röyhelöhuivin Palmasta. Ei ollut ihan niin helppo malli, kuin mitä annettiin ymmärtää. Johtunee siitä, etten oikein osaa virkkauksen jaloa taitoa. Omituista kun kaikki silmukat ovat jotenkin hajallaan, eikä niin kuin puikoilla, kaikki samassa rytäkässä.

Langanhankintaintoni ei ole käsittääkseni kovin suurta, vaikka mies niin väittääkin. Ei väitä enää, kun kauhukseen luki, että jollain on yli 40kg lankaa. Totesin, ettei parane alkaa minun vaatimattomasta viiden kilon varastostani alkaa kinastelemaan, kun muutaman vuoden päästä varastot voivat olla kymmenkertaistuneet. Langanostamisen lopettamisen ei pitäisi olla minulle mikään hirveä ongelma. Mutta katsellaan nyt.. Kuvia ja tarkempia tietoja voi lueskella ja katsella blogistani http://tinttimintikku.blogspot.com

Kommentit: Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]