7.2.2007

JEEE! Kärsivällisyys palkitaan!

JES! Nyt olen minäkin päässyt "sisään". Yahoo yritti herjata, ettei tänne ole minulla mitään asiaa..vaikka apuemännän apuemäntänä piti toimia.

Pikaisesti esittelen nyt vain itseni ja raportoin myöhemmin, mitä olen saanut tehtyä ensimmäisellä viikolla.

Olen Krista ja olen lankaholisti.
Minulla on lähes jokaisessa kaapissa lankaa (jääkaapissa ja pakastimessa ei ole), sitä on työhuoneessa, sitä on olo- ja makuuhuoneessa ja sitä on eteisessä ja autotallissa. Sitä on piilotettuna ja sitä on esillä. Sitä on kaikkialla!
Siksi minä olen täällä.

Neulon paljon, mutta lankani riittäisivät silti (kilo kuussa tahdilla) varmaankin reiluksi 3 vuodeksi...jos en siis ostaisi koko aikana yhtään lisää lankaa..
Käyn työssä ja osallistun "vähän kaikkeen" joten neulomaan en ihan täysipäiväisesti pysty, mutta koetetaan ainakin välillä tehdä jotain valmiiksi asti.

Hamsterikuukauteen olen varustautunut tilaamalla viimetipassa (30. ja 31.1.) runsaasti alpakkaa. Osa niistä on jo tehtykin neuleiksi, kylläpä olinkin reipas. ;o)

Tunnisteet:


Kommentit:
Kiva kun viimein onnistui vastoinkäymisistä huolimatta. :)

En uskalla edes ajatella miten pitkään minun lankani tällä tahdilla riittäisivät... *huokaus*
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]