1.2.2007

Minilio esittäytyy

Hei!

Olen Minilio. Olen 21-vuotias neuloja. Lankavaroja minulla on 2200 g. Mielestäni se on liikaa, joten tämän kuun olen lankadieetillä ja yritän neuloa langanjämiä pois.

Lankavarasto helmikuun 2007 alussa

Kuvassa on lankavarastoni sohvallamme tänä iltana porkkanan, Ihaan ja jellonan kanssa.

Jämälankojen lisäksi minulla on kesken ikuisuusprojekti Clapotis, ikuisuusprojekti säärystimet, melkein ikuisuusprojekti liivi ja tuleva ikuisuusprojekti villatakki. Liivin aion purkaa ja neuloa paremman liivin Ullan ohjeella Green dayn. Clapotista olen suunnitellut purkavani, mutten varmaan tämän hamsterikuun aikana siihen ryhdy. Villatakki ja säärystimet saavat luvan valmistua edes muutaman vuoden päästä.

Muita ideoita löytyy blogistani.

Lisäys:
Ehdotan ja pyydän, että reippaat ja ahkerat blogiapuemännät vaihtaisivat blogin ulkoasua.

Tunnisteet:


Kommentit:
Sinulla taitaakin olla meidän ryhmämme pienin lankavarasto? Tervetuloa mukaan!
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]